sreda, 1. julij 2009

Nekaj poročnega... :) :)

Nekaj novega, nekaj izposojenega, nekaj modrega, nekaj starega. Sicer pogosto slišano v filmih pa vseeno to izpolnjuje veliko bodočih nevest. Meni je tud kar všečno, tako da mislim da si bom tud našla vsakega nekaj. Pa ne samo zato, ker rada gledam filme, ampak tudi zato, ker se bo pomoje lažje odločit kakšne dodatke imet pa še vsega ne bom kupovala :P . In ker rada predvsem gledam slikce, ki so povezane s poroko. Si v tokratnem postu dajem duška. In to na veliko.
(slikce iz neta: photos from the internet)
Tančice
Všečni čevlji (ker sem nora na čipko ampak ne preveč na višino pete :P)
Celo našla nekaj primerov moških oblek...
In seveda tiare, so nekaj sladkega za mojo romantično dušo :) nepoboljšljivo.

En lep šopek, ker me tele bele spominjajo na ivanščice in seveda rdeče vrtnice, super!Ok, temne torte sicer ne bi imela, ampak zgleda pa njami :)
Meni lepa dekoracija za avto, ker ne pride draga pomoje :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar