nedelja, 28. oktober 2012

i wonder why, i wonder how...

Očitno je danes zares moralo snežiti, kajti moj blog pred dvemi leti je govoril ravno o snegu, sama pa se že celo večnost pripravljam na kakšno novo objavo... In tako me je sneg na ta hladni dan še dodatno spodbudil k temu da sem se, zadekana v nulo, spravila k tipkanju.

Pa saj je bil že zadnji čas, odkar sem se nazadnje obadala s pisanjem bloga se je zgodilo toliko novega. Največja stvar seveda - Poroka :) tako da ne bom več smetila bloga s stvarmi ki so pocukrane s to temo :) lucky for u :)

Sem pa ustvarjala veliko novega, kot največji projekt se trenutno učim kvačkanja in šivanja, slednje mi namreč gre nekoliko bolje, medtem ko kvačke še malo bolj počivajo, saj moram dobiti učitelja. ha al pa mal več pameti, da razvozlam vsa tista navodila v knjigah...

Glede čestitk pa sem kar pridna, sem začela delat že zimsko kolekcijo, tukaj samo nekaj malega za okus (čeprav sem mal zafrostrirana, k gledam druge bloge pa forume, kaj to ženske vse znajo - jao, da dol padeš)...





Ker pa je bilo kar nekaj tudi rosjtnih dni in da ne omenjam porok, ki jih je bilo sploh ogromno sem delala tudi ostalih čestitk kar precej... nekatere so že od dalj časa nazaj...













thats for now... :) morm šibat v sneg gledat ;) naslednjič pa kj sladkega ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar