ponedeljek, 22. junij 2009

Everything is about red rose...

I am a big dreamer. Kar se bo opazilo v današnjem postu... Ker je rdeča vrtnica pridobila tak simbolen pomen zame, sem se kaj kmalu domislila, da ko se bom poročila, bo glavna nit rdeča barva, da bom imela v poročnem šopku vrtnice in vse se mi je prikazalo kako bo izgledalo. Ni kaj preveč zdravo tako sanjarjenje, še posebej ker poroka še ni tako zelo pred vrati, jaz pa imam kljub temu že polno idej. Ravno prejšnji teden sem našla svojo sanjsko poročno obleko!!! Noro, takrat sem bila tako navdušena, da sem Aljažu samo rekla, da zdaj se pa lahko takoj poročiva. Ampak poleg tega, da imajo za ženkse na tisoče strani o oblekah, moške obleke sploh ni tako zelo lahko najti. Mislm iščem pa brskam po foumih in nič. Mogoče bo pa kar kašna šivilja mogla vstopit, ko bo pravi čas za to. :D

Pa da malo popestrim s slikcam (ki so btw vzete iz neta, da me ne bo kdo bombandiral...).







Drugače pa sem vesela, da rada ustvarjam, tako sem ustvarila že idejo za vabilo, zahvalo in namizne kartice, dekoracije... In tale vnos v blog zares ni zadnji, ko bom pisala o mojih sanjarjenjih :) salut!

3 komentarji:

  1. Oo, poroka :). No jaz samo upam da ko bo, da ne bosta iz tega delala prevelikega pompa :). Mislm, zdjle je ena familjarna znanka se poročila, in si je celo leto vzela za planiranje poroke... Pazi, počele so se absurdne stvari kot to da je prala riž :D, da potem ko bi ga posipali ne bi umazal njene obleke, potem zanimiva stvar je bila tudi dvomesečno izbiranje trakcev za šatulje, v katerih so potem stregli čokoladice...

    Dobro, da se ne bom slišal preveč negativno: poroka je sigurno precej pomembna stvar, sploh pri paru, ki se poroči, in se popolnoma strinjam da je lepo, če je popoln in res srečen dogodek. Samo da se ne pretirava pri vsem :). Obleko pa Aljažu le zberi, sploh za njega bojo mere problem :P.

    Jaz osebno pa sploh ne vem, ob tem pompu se mi sliši poroka v gozdu na samem čist še najbolš - sj veš, kakor v kkšnih srednjeveških filmih :P.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, joj, pranje riža :D ta je dobra... ne ne, midva nava tok komplicirala itak bova večino sama nardila oz. bom... Mislm sj midva se bova civilno tud tko na kumot poročila, kar v skavtskih krojih pa tud izmenjave prstanov ne bova imela... medtem ko cerkvena, ki pa nama več pomeni bo pa tko posebna, pa jaz bom itak v belem pa Aljaž me bo čaku... :D to sm si pač zmeraj želela... mislm ne bodo pa kakšna kompliciranja o kšnih nepotrebnih stvareh( npr.trakovi za šatulje za čokolado). drugač pa, sj jst bi se tud v gozdu recimo civilno poročila, sam a veš koko je drago, da matičarja pa vse potrebno plačaš, če se poročiš izven matičnih prostorov... heh drugače je pa civilni obred zastonj, oz. nekj malga so dokumentacije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja :). No sej, jst sem precej svobodnega mnenja, ne vem no, tud glede mojo prepričanje, torej si sploh ne predstavljam sebe v cerkveni poroki... No, čas bo povedal svoje.

    Civilna pa ja :P. To pa že, sicer pa tako ali tako po 3 letih je isto če si poročen ali ne, razen na papirju (in priimku :P).

    OdgovoriIzbriši