sobota, 20. junij 2009

Začetek bloganja - vsa ponosna

Vsaka sodobna ženska je danes vešča v tipkanju in podobnih računalniških zadevah. Če ne v drugem je zelo napredna v spletnem nakupovanju... Seveda pa so tretje, ki se pametno držijo stran od teh kablov :D... In ker sem se odločila, da napredujem in se malce izživljam s svojimi mislimi, sem se tudi sama odločila da se priključim mnogim blogerjem po svetu, ki že spretno izlivajo svoje misli in ideje na splet... Pa saj ne rečem da je to neki res fajnga itd. Samo zadnje čase, ko sem kaj iskala po netu, sem najhujše ideje za ustvarjanje našla na blogih! In ker sama rada ustvarjam sem se odločila da bom pa še jst kšno idejo pokazala.

Prav tako pa so me navdušile zgodbe, ki jih peopli pišejo in mi je res great kk se eni dobro izražajo, tko da mogoče bo pa moj blog bl za tiste ljudi, ki se bodo ob branju tolažili, da niso edini, ki ne znajo lepo pisat pa zavijat besede v rižev papir. Rižev pa zato, ker zadnje čase velik ustvarjam z njim.

in še tri, dva, ena in zdaj blog deluje!! yay to jaz ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar