ponedeljek, 29. junij 2009

Ustvarjalni dnevi...

Grem do svoje omare, kjer imam sicer obleke itd. ampak je nekje do polovice polna škatel v katerih imam razne stvari od šare, do treh posebnih škatel, v katerih imam spravljene vse potrebne stvari za ustvarjanje, izdelovanje voščilnic in drugih stvari, ki mi čmoknejo v glavo. Kot sem rekla se zadnje čase ukvarjam z rdečo. Kupila sem si neke umetne rožice za na čestitke, ki so v originalu roza barve ampak je blo tudi že nekaj prebarvanih v rdečo :) so take luštne mini vrtnice. In niso pasale na rdečo čestitko pa sem jih mal prilagodila.
Zadnje štirinajst dni sem veliko časa posvetila ustvarjanju dveh maket, ki sem jih naredila za volčji tabor (skavti. Ker bomo marsovci se naredila dva planeta, prvi je onesnažen, drugi pa čist in lep. Malo jih bomo poučili o ekologiji itd.



Ni komentarjev:

Objavite komentar