torek, 23. junij 2009

Z možgani na off in s papillonom na straži...

Sodeč po naslovu bom danes pisala o nečem, kjer mam p ajaz popolnoma možgane na pašniku pa s papilonom na straži :) Kot sem že pisala, zelo rada ustvarjam in to je pravzaprav karkoli. Običajno se začne tako, da moram za kakšen rojstni dan narest čestiko in ponavadi jo delam sama in potem se mi pojavi toliko idej, da po končani čestitki še kar naprej delam oz. si ideje zapisujem. Tako sem recimo zadnjič v naši veliki omari našla en odlitek iz gipsa. Res lušten okvirček z ribico in ker sem vedla, da je moogl pa to res že najbl long časa viset v omari sem si pa rekla da jo bom pobarvala. In takole je nastajala in nastajala in sedaj sloni izven omare takole pobarvana.


In, ko sem Maiu kupila nov povodec, ki je bil sicer modre barve in nič posebnega, sem se odločila da ga malce posvoje olepšam in tako se je potem zgodilo še s klikerjem... Potem sem se počasi ustavila. Nasploh sem pa res navdušena nad akrilnimi barvami, ko em jih dobila za r.d. in sem imela za nalogo pobarvati tako mini leseno omarico. Je res luštna sam kaj ko nvem ravno kaj bi mela v njej... :D






In zdj ustvarjam navdihnjena z rdečo... pa kdaj drugič kaj več ;)
Kot je Plečnik zapisal na Križanke: "tvoja dela so tvoj spomin." u mislm da bom naslednjič onečem sladkem tud spregovorila.

2 komentarja:

  1. Dobrodošla v blogarskih vodah še od mene :)

    Ti pa moram povedat, da si ful nadarjena in imaš smisel za dekoracijo v. dobiš v kratkem še od mene kak povodec za okrasit... :P


    Zala

    OdgovoriIzbriši
  2. hihi :) hvala! to je tako za sprostitev pa še kaj novega se zmeri domislem :) nevem pa, če bi tvegala kšn tvoj povodec krasit... Men ponavad postane všeč, če mi že takoj ni. pozdravček!

    OdgovoriIzbriši