nedelja, 21. junij 2009

Zakaj _red rose_

Rdeča vrtnica ima zame en tak večji pomen. Se morda spominjate branja Malega princa in njegovega popotovanja po vesolju? Meni je to res super knjiga in nekako mi je postala še večji zakladek, ko sva z mojim fantom v njej našla neke rdeče nitke, ki naju zdj brez besed povežejo. Ker nasploh rada berem, mi niso tuje te "otroške" knjige, ki so mi drugače pa res najhujše! Mislm odrasli včasih tok zakompliciramo in zapletamo v darilne papirje, medtem pa, ko v knjigah za otroke in za vse z otrokom v srcu, zelo dobro nakažejo bistvo in nauk. Jaz velikokrat kašnemu za darilo kupim kar kakšno tako knjigco in mi še nikol ni bilo žal. Pa naj z vami delim en odlomek iz Malega princa.


"Čisto nič niste podobne moji vrtnici, ve niste še čisto nič," jim je dejal. "Nihče vas ni udomačil in ve niste nikogar udomačile. Take ste, kot je bila moja lisica. Bila je samo lisica med tisoči drugih lisic. Toda odkar sva se spoprijateljila, je ni na vsem svetu take, kot je ona."
In vrtnice so bile v veliki zadregi.
"Lepe ste, ampak prazne," je nadaljeval. "Zaradi vas nihče ne bi šel v smrt. Seveda, navaden popotnik bi mislil, da ni razlike med vami in mojo vrtnico. Toda imenitnejša je, kot ve vse skupaj, zakaj ona je tista, ki sem jo zalival, ona je tista, ki sem jo pokrival, ona, ki sem jo varoval pred vetrom. Zakaj ona je tista, zaradi katere sem uničil gosenice (razen dveh ali treh, da bi se iz njih razvili metulji). Zato, ker je ona tista, ki sem jo učil pritoževati se ali se bahati, včasih pa tudi molčati. Dragocena je zato, ker je moja."
In se je vrnil k lisici.
"Zbogom," je dejal …
"Zbogom," je rekla lisica. "Čuj mojo skrivnost. Zelo preprosta je: Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno."
"Bistvo je očem nevidno," je ponovil Mali princ, da bi si zapomnil.
"Zaradi časa, ki si ji ga žrtvoval, je tvoja vrtnica tako dragocena."
"Zaradi časa, ki sem ji ga žrtvoval …" je ponovil Mali princ, da bi si zapomnil.
"Ljudje so to resnico pozabili," je rekla lisica. "Toda ti je ne smeš pozabiti. Za vedno si odgovoren za tisto, kar si udomačil. Odgovoren si za svojo vrtnico …"
"Odgovoren sem za svojo vrtnico …" je ponovil Mali princ, da bi si zapomnil.

"Ljudje pri vas," je rekel Mali princ,"negujejo pet tisoč vrtnic v enem samem vrtu.....
in ne najdejo v njem, kar iščejo....""Ne najdejo...."sem odgovoril.
"In vendar bi tisto, kar iščejo, lahko našli v eni sami vrtnici, v enem samem
požirku vode...."
"Seveda,"sem odvrnil.
In Mali princ je pripomnil:
"Toda oči so slepe. Iskati moraš s srcem."
(iz knjige Mali princ; Antoine De Saint Exupery)

In kaj naj še rečem (kar pravzaprav pomen - napišem). Iščem tisto kar me dviguje, kar me napaja, zaradi česar moje srce bije močneje, tisto, ki me utrjuje... Nikoli ne spoznaš celega bistva ampak moje se skriva v LJUBEZNI. V njej rastem, padam in vztrajam, se učim in vdajam. Je polna preizkušenj a večna in čista... Ljubezen je misel iskriva, ki moje srce s srečo zaliva.
Just try to see unseen. Look with your hearth <3!>

Ni komentarjev:

Objavite komentar